Here Be Pizza Bandits...
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 You know what it is

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Stevenkade
General Poster
General Poster
avatar

Posts : 835
Join date : 2009-05-16
Age : 25
Location : On teh toilet

PostSubject: You know what it is   Mon Aug 15, 2011 4:23 pm

Back to top Go down
View user profile
Josh
*Owns Revs with Posts*
*Owns Revs with Posts*
avatar

Posts : 2428
Join date : 2009-02-25

PostSubject: Re: You know what it is   Mon Aug 15, 2011 10:44 pm

All I see is puke on the bridge.
Back to top Go down
View user profile
Luketh
Leaders
Leaders
avatar

Posts : 4062
Join date : 2009-02-21
Age : 21
Location : Boone, North Carolina

PostSubject: Re: You know what it is   Tue Aug 16, 2011 12:58 am

L0L @ Brax's robes.

_________________




Back to top Go down
View user profile http://pizzabandits.forumotion.com
Stevenkade
General Poster
General Poster
avatar

Posts : 835
Join date : 2009-05-16
Age : 25
Location : On teh toilet

PostSubject: Re: You know what it is   Tue Aug 16, 2011 11:26 am

LOL right? He came in like 12m of gear tho, makes caleb look like shit Cool
Back to top Go down
View user profile
Luketh
Leaders
Leaders
avatar

Posts : 4062
Join date : 2009-02-21
Age : 21
Location : Boone, North Carolina

PostSubject: Re: You know what it is   Tue Aug 16, 2011 7:16 pm

Actually, yeah.. he IS lookin' pretty fly.

_________________




Back to top Go down
View user profile http://pizzabandits.forumotion.com
Caleb
General Poster
General Poster
avatar

Posts : 593
Join date : 2010-07-03
Age : 18
Location : Houston, Texas

PostSubject: Re: You know what it is   Tue Aug 16, 2011 9:19 pm

wtf is bill nye doin on your avatar
Back to top Go down
View user profile
Kai Isakaru
General Poster
General Poster
avatar

Posts : 969
Join date : 2009-12-31
Location : hiding from you.

PostSubject: Re: You know what it is   Wed Aug 17, 2011 1:33 am

isn't that picture from the news story he was on about the volcanoes on the moon?
Back to top Go down
View user profile
Luketh
Leaders
Leaders
avatar

Posts : 4062
Join date : 2009-02-21
Age : 21
Location : Boone, North Carolina

PostSubject: Re: You know what it is   Wed Aug 17, 2011 7:16 am

Haha, yeah, that's his reaction to when they tried to blame global warming on moon volcanoes.

"wut..?"

*siigh*

_________________




Back to top Go down
View user profile http://pizzabandits.forumotion.com
Caleb
General Poster
General Poster
avatar

Posts : 593
Join date : 2010-07-03
Age : 18
Location : Houston, Texas

PostSubject: Re: You know what it is   Wed Aug 17, 2011 1:15 pm

LOL just looked it up
Back to top Go down
View user profile
Kai Isakaru
General Poster
General Poster
avatar

Posts : 969
Join date : 2009-12-31
Location : hiding from you.

PostSubject: Re: You know what it is   Wed Aug 17, 2011 1:32 pm

yep, that's epic.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: You know what it is   

Back to top Go down
 
You know what it is
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Pizza Bandits :: Pizza Bandit Pages-
Jump to: